Telefon: +420 412 513 580
9:00 - 15:30
Pro zákazníky ze Slovenska nabízíme možnost platby v EUR.
RozumímNáhradní litinový rošt do kamen Vlna 6, skládá se ze dvou dílů.
Více informacíNáhradní litinový rošt do kamen Vlna 6, skládá se ze dvou dílů. Litinový rošt musí být v ohništi kamen, grilu nebo krbové vložky usazen správně, tj. užší štěrbinou směrem nahoru tak, aby nemohlo v žádném případě dojít k zanešení a ucpání mezer roštu. Roštem musí proudit dostatečné množství vzduchu, aby docházelo k jeho ochlazování, proto je nutné pravidelně kontrolovat, zda rošt není zanešen. Pokud vzduch neproudí dostatečně štěrbinami roštu, je rošt nerovnoměrně tepelně zatěžován, může dojít k jeho prasknutí , případně i k jeho deformaci. V takovémto případě nelze uznat reklamaci.
Dobrý den,
věříme, že Vám lednici přivezou třeba i zadarmo, jenže někdo dopravu Vaší lednice zaplatit musí! Řidič dopravní služby dostává svou mzdu, provoz automobilu a pohonné hmoty taky něco stojí a nakonec i tu všechnu administrativu je potřeba uhradit. No a kdo to zaplatí? Samozřejmě zákazník, a tak je to taky správné. Zákazník si platí komfort, komfort, na který, jsme si velmi rychle zvykli a jen snílek si může myslet, že jsou tyto služby zadarmo. Pochopitelně nejsou zadarmo, jsou skryté v ceně zboží, a když zrovna né v ceně lednice, tak třeba v jiném zboží, které si objedná zákazník příště.
Naše zboží, které si objednáte, musí někdo vyskladnit, pečlivě zabalit, připravit veškeré papíry a štítky. Dále u nás musí někdo balíček vyzvednout, zavézt na depo. Z depa poté balíček putuje na noční rozvoz na hlavní depo a pak na cílové depo, kde si ten Váš rošt převezme další řidič, který Vám zaveze balíček až domů. Je naprosto jedno, zda se jedná o malinký balíček s hmotností 2 kg anebo velký 30 -ti kilový balík, vždy se jedná o stejnou proceduru.
Nám osobně připadá 150,- Kč bez DPH jako naprosto úžasná cena za tyto služby! Předpokládáme, že si zboží objednáváte svobodně, že Vás k tomuto činu nikdo nenutí a vzhledem ke skutečnosti, že cenu dopravy vidíte ještě před uzavřením objednávky, je ve Vaší moci objednávku nedokončit a zboží si tak neobjednat. Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.kamnarina.cz
Dobrý den,
Neustálý problém a rituál na začátku každé topné sezóny, když nejsou kamna každodenně využívaná a klimatické podmínky v tomto přechodovém období dělají problém při roztápění a provozování kamen.
Pokud dojde již jednou k chemickému procesu a vypálení barvy tak už barva nezapáchá.
Jak je uvedeno v Návodu na obsluhu měli by se kamna po topné sezóně vyčistit, totéž by se mělo udělat před topnou sezónou. Kamna zkontrolovat a vyčistit.
Při prvních a občasných zatápěních po letní přestávce a přechodovém období se roztápí do studených a vlhkých odtahových cest, kamna ze začátku špatně hoří, zakuřují se. Nedokonalým spalováním vzniká velké množství kouře a dehtu, který se usazuje na vzniklý kondenzát v odtahových cestách. Vznikne hmota, kreozot, který se prvotním, občasným zatápěním dostatečně nevypálí. Zahoření kreozotu a zbytků dehtu se projevuje nepříjemným štiplavým zápachem, který popisujete.
Proto vždy doporučujeme první roztápění provádět pozvolně a s menším množstvím topiva ,ne jako v plné topné sezóně, aby se minimalizovala kondenzace v odtahových cestách a pak přidávat větší množství dřeva. Po několika takových zatopení se vypálí všechny zbytky, nevzniknou další a kamna budete provozovat bez zápachu jak sami popisujete.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.kamnarina.cz